پیش فاکتور دریافت فایل
پروپوزال طراحی مجتمع تجاری تفریحی
10435
15,000 تومان
.zip
474 کیلوبایت
توضیحات:
دانلود پروپوزال طراحی مجتمع تجاری  تفریحی در منطقه ۲۲ تهران

بیان مساله:
بر خلاف گذشته ، كه خانواده نیازهاي انسانها را برآورده می كرد ، جامعه و نظام اجتماعي آن بسیاري از وظایف خانواده ها را تكفل كرده و نقش خانواده در هدایت و پرورش كمرنگ تر شده است . لذا نقش نهادهاي اجتماعي جهت پربار كردن فعالیت هاي نسل كنوني اهمیت دو چنداني پیدا كرده است . امروز جامعه نوع اوقات فراغت انسانها را تعیین میكند كه میتوان به سینما ، پارك ، تلویزیون اشاره كرد .
بزرگترین ضربه تمدن جدید به انسان ، كشتن اوقات فراغت و هدر دادن زمان انسانها به بیهوده ترین شكل آن میباشد. وظیفه معماران و طراحان و برنامه ریزان شهري ارائه تعریفي جدید از اوقات فراغت و طرح و خلق فضاهاي آن ، براي انسانهاي خسته از كار روزمره هستند . بدین ترتیب با در اختیار گذاردن فرصت به نسل كنوني جهت بازشناسایي اوقات فراغت و ترغیب به بهره برداري قدمي كوچك در جامعه برداشته ایم.

اهمیت و ضرورت تحقیق:
در عصر جدید و با به وجود آمدن تمدن و زندگي شهري، كوتاه شدن تدریجي زمان كار روزانه، پیدایش مراكز و وسایل گوناگون جدید، اوقات فراغت و چگونگي گذران آن مورد توجه خاص قرار گرفت. به گونه اي كه در سالهاي اخیر عده اي اظهار داشته اند كه اصولا اوقات فراغت محصول جوامع صنعتي جدید است؛ چرا كه شرایط واقعي استفاده از اوقات فراغت، در این گونه جوامع آمده است. این عده معتقدند كه این اوقات فراغت است كه در شرایط غیر كاري فرصت پرداختن به اموري مانند اخلاقیات و ارزشهاي اجتماعي را در این گونه جوامع فراهم مي سازد و به همین دلیل مراكز ویژه اي، برنامهریزي براي گذران اوقات فراغت را بر عهده گرفته اند. مجتمع تجاری تفریحی ....


فهرست مطالب

بیان مساله:

اهمیت و ضرورت تحقیق:

اهداف تحقیق:

پیشینه تحقیق:

روش تحقیق:

معرفی سایت پروژه:

برنامه فیزیکی پروژه:

زمان بندی انجام پروژه

منابع و مآخذ:

1403/1/31 - مارکت فایل