پیش فاکتور دریافت فایل
مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد در سازمان
6232
25,000 تومان
.zip
64 کیلوبایت
توضیحات:

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد در سازمان(فصل دوم) در 27 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

قسمتهایی از مبانی نظری و پیشینه پژوهش:

اعتماد در سازمان
در سالهاي اخير، استفاده از مفهوم اعتماد، افزايش قابل ملاحظه اي در ادبيات مديريت داشته است. در اكثر تعاريف اعتماد، به يك كاركرد كليدي اشاره ميشود كه عبارت است ازمديريت ريسك و عدم اطمينان و آسيب پذيري كه در تبادلات وجود دارد.
در واقع اعتماد،شكل متفاوتي از اطمينان یک نوع ارتباط است زيرا قضاوتهاي مبتني براعتماد در سطحي از عدم اطمينان نسبت به انگيزشهاي ديگران به وجود ميآيند کاستالدو (2007) هفتاد ودو تعریف انجام شده از سال1960میلادی را گردآوری نموده است که بیشتر صاحب نظران براین باورند که اعتماد در برگیرنده انتظارات مثبت در خصوص رفتارهای دیگران می باشد که البته بااقدامات دیگران نیز ممکن است مورد آسیب قرار گرفته وبه آن خدشه وارد شود.
تعریفی از اعتماد که از عمومیت وپذیرش بیشتری برخوردار است توسط «مایر » وهمکارانش (1995میلادی) ارائه شده است که عبارت است از :
"میزان آسیب پذیری تمایلات واشتیاق یک طرف تعامل به اقدامات طرف مقابل (باتوجه به انتظاری که از عملکرد طرف مقابل در انجام رفتاری خاص دارد ،که برای اعتمادکننده دارای اهمیت است)بدون در نظر گرفتن توانایی کنترل و نظارتی که فرد بر طرف مقابل اعتماد گفته می شود ."
«انتظارات» نوعا به باور در توانایی ،خیرخواهی وصداقت اعتمادشونده در انجام تعهداتی که به اعتمادکننده دارد ،اشاره دارد. «اهمیت تمایلاتی که آسیب پذیراست»نیز بیانگر این موضوع است که اعتماد با اعمال ریسک مرتبط است به گونه ای که اشتیاق به طرف مقابل را پایین آورد.
اگر اقدامات با اطمینان کامل وبدون ریسک همراه باشد ،نیازی به اعتماد نخواهد بود.اعتماد زمانی مورد نیاز است که بین عوامل ،ارتباط متقابل وجودداشته باشد،بطوری که منافع یک طرف بدون اعتماد و اتکا به طرف مقابل قابل تحقق نباشد.(jagd,z15,p.260)

قسمتی از پیشینه پژوهش:
عنوان : بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر اعتماد و وفاداری مشتریان به خدمات الکترونیکی در بانک پاسارگاد
استاد راهنما:دکتر بهروز قلیچ لی ،استاد مشاور :دکتر علی رضائیان
نگارش: هدا یعقوبی بهار 1390
شماره پایان نامه:1019
كيفيت خدمات ارائه شده به عنوان داده، اعتماد و وفاداري مشتري را به عنوان برون داده نتيجه مي دهد. اعتماد و وفاداري مشتري براي هر سازماني از جمله بانك ها، هميشه مسأله با اهميتي تلقي مي شده است. هدف اين تحقيق درك بهتر تأثير كيفيت خدمات الكترونيكي بر اعتماد و وفاداري مشتريان بانك مي باشد. براي انجام اين تحقيق بانك پاسارگاد موردکاوی شده است. بنا بر پرسشهاي اصلي تحقيق كه ميزان تأثير كيفيت خدمات الكترونيكي بر وفاداري و اعتماد مشتريان بانك پاسارگاد و همچنين تأثير اعتماد بر وفاداري الكترونيكي است، يازده فرضيه فرعي در نظر گرفته شده است. . در اين پژوهش به اين نتيجه رسيديم كه متغيرهاي سهولت استفاده، کارآیی، تكميل خدمات، امنيت/حريم و پاسخگويي بر اعتماد الكترونيكي تأثير معناداري نداشته و متغيرهاي تكميل خدمات، امنيت/حريم، پاسخگويي و طراحي وب سايت بر وفاداري الكترونيكي تأثير مثبت و معناداري دارند.


فهرست مطالب به صورت زیر میباشد:
اعتماد در سازمان
2-1-1)سطح اعتماد
2-1-2) ابعاد اعتماد:
شکل 2-1 ابعاد اعتمادطبق نظررابینز
2-1-3 تعریف اعتماد :
2-1-4 شیوه های اعتمادسازی
2-1-5 براستي چطور مي توان اعتماد به وجود آورد؟
1-رك و راست عمل كردن:
2-احساسات خود را بازگو كردن:
3-حقيقت را گفتن:
4-ثبات داشتن:
5-وفاي به عهد :
6-رازداري:
7-ابرازشايستگي:
2-1-6 ارزشهای سازمانی بانک ملت
2-1-7 ارزش ها ونقش آنها در اعتماد
2-1-8 چگونگی تاثیر ارزشها بر اعتماد
2-13) پیشینه تحقیق
1-5-1خلاصه نتایج تحقیق مدل
فهرست منابع
منابع فارسی
منابع غیر فارسی


1403/9/1 - مارکت فایل