پیش فاکتور دریافت فایل
مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد در کارکنان
6233
25,000 تومان
.zip
28 کیلوبایت
توضیحات:
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد در کارکنان(فصل دوم) در 23 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.
مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی
قسمتهایی از مبانی نظری و پیشینه پژوهش:
اعتماد در کارکنان
اعتماد به عنوان يك مفهوم مهم در رشته هاي مختلفي مانند مديريت، اخلاق جامعه شناسي، روانشناسي، و اقتصاد تلقي ميشود (كولكوييت، اسكات و لپين ، 2007 ) عملکرد كلي كاركنان علاوه بر سطح عملكرد تكليفي آنان از رفتارهايي همچون دزدي، بدرفتاري با همكاران و عدم حمايت از اهداف سازمان يعني رفتارهاي انحرافي محيط كار نيز تأثير مي پذيرد ( اونیل و هاستینگز ، 2011 ) در دهه گذشته موضوع رفتارهاي انحرافي در محيط كار، به طورفزاینده ای در پژوهش های سازمانی مطرح بوده اند . رفتارهای انحرافی از قبیل دزدی ( گرینبرگ ، 1990 ) ، اجتناب از اعمال تلاش ( فاکس و اسپکتور ، 1996) که هنجارها ، اهداف خط مشی ها و قوانین سازمانی را نقض می کنند ، می توانن تأثیرات عمیقی بر فرد و سازمان داشته باشند . چنین رفتارهایی سبب وارد آمدن خسارات مالی و جانی متعددی به کارکنان سازمان و به طور کلی جامعه می شوند و دستیابی به اهداف سازمان را مختل می سازند . برخی پژوهشگران بر این اعتقادند كه رفتارهاي انحرافي در محيط كار را مي توان به دو دسته تقسيم نمود : دسته اول شامل پرخاشگري پنهان است كه طي آن كاركنان به گونه های مخفيانه و زيركانه به انجام دادن رفتارهایی منفی مانند استفاده از منابع سازمانی در جهت منافع شخصی ميپردازند. دسته دوم پرخاشگری آشكار را دربرمی گيرد كه در آن افراد به طور مستقيم نيات منفی خود را در قالب حمله فيزيكی و يا تخريب اموال سازمان نشان ميدهند ( بیورکویست ، اوسترمن و هلت – بک ، 1994 ، به نقل از اسکرودر ، 2009 ) .
تعهد سازمانی عامل مؤثری در رفتار سازمانی کارکنان و بازده سازمانهاست و عبارت از نگرشهای مثبت یا منفی افراد نسبت به کل سازمانی است که در آن مشغول به کارند.شخص دارای تعهد سازمانی ، نسبت به سازمان احساس وفاداری قوی دارد . در حالی که فرد دارای تعهد اسلامی ، مسئولیت را امانتی الاهی می داند و خود را متعهد به حفظ و حراست از آن می بیند و با تمام وجود در جهت انجام دادن وظایف محوله و کسب رضای حق تعالی کوشش می کند .
اعتماد در کارکنان
• جریان پژوهشی کیفیت/ارزشِ خدمت
• پژوهش مبتنی بر ارتباط با تمرکز بر اعتماد.
2-4-1) تعریف اعتماد
جدول 2- 20 1) تعریف اعتماد از دیدگاه نویسندگان و محققین مختلف
2-4-2) مزایا و معایب ایجاد اعتماد در سازمان
پژوهش های داخلی
• پژوهشهای خارجی:
منابع
منابع فارسی:
منابع انگلیسی:
1403/9/4 - مارکت فایل