پیش فاکتور دریافت فایل
پاورپوینت تجارت و فروشگاه الکترونيکي و بازارسازهای اینترنتی
7011
8,000 تومان
.zip
2,021 کیلوبایت
توضیحات:
این پاورپوینت در مورد تجارت و فروشگاه الکترونيکي و بازارسازهای اینترنتی در 87 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: تجارت و فروشگاه الکترونيکي و بازارسازهای اینترنتی،بازارسازهای اینترنتی،فروشگاه الکترونيکي،تعريف تجارت الکترونيکي،کسب وکار الکترونيکي ،بازارساز اینترنتی چیست،بسترهای چندطرفه ، و...ومنابع می باشد
قسمتی از متن:
برای تعریف یک سازنده بازار آنلاین، باید به تمام اجزای مختلف آن بپردازیم. یک بازارساز اینترنتی شامل بخش های زیر است:
بازارساز اینترنتی آن تعام یک «بستر» است.
زیربنایی که در لات انجام می گیرد.
دوم، "آنلاین" است،
مبتنی بر صفحه وب یا برنامه کاربردی مبتنی بر اینترنت
و سوم، این یک ”بسترچند طرفه" است.
طرفین مختلف در تعاملات حضور دارند که به طور مستقیم با یکدیگر در ارتباطند.
و در آخر یک "بازارساز" است.
یک بازار اینترنتی که طرفین مختلف را در یک جا گردآوری می کند.
بازارسازها جهت ایجاد بازاری برای گروه های مختلف فروشندگان و خریداران هستند.
بازارسازان آنلاین زیر گروهی از پلتفرم های چند جانبه (Multiple-Sided-Platform) محسوب می شوند.
MSP ها عامل توسعه دهنده تجارت و تسهیل کننده تعامل هستند که در آن دو یا چند دسته متمایز مختلف را برای همکاری و تعامل با یکدیگر گرد هم می آیند.
بازارسازها در واقع بستری برای تجارت فیزیکی یا مجازی هستند.
Merchant Account، يك حساب بانكي است كه به فروشنده امكان ميدهد، هزينهي مبادلات تجاري خود را از طريق كارتهاي اعتباري دريافت كند.
Acquiring Bank، بانكي كه Merchant Account فروشنده در آن قرار دارد. اين بانك مبادلات كارت اعتباري اين فروشنده را انجام مي دهد. گاهي به اين بانك Merchant Bank نيز گفته ميشود.
Independent Sales Organization(ISO)ISO، مثل يك شخص ثالث بين فروشنده و Acquiring Bank عمل ميكند. بسياري از فروشندهها نميتوانند Merchant Account را به دست آورند. اين فروشندهها براي مبادلاتي كه از طريق كارت اعتباري انجام خواهد شد، از اين شركت واسط استفاده ميكنند.
Interchange،تراكنشي كه بين Acquiring Bank و بانك صادر كننده كارت برقرار ميشود و وجوه را از كارت اعتباري به حساب فروشنده انتقال ميدهد.
اتخاذ سياستها در پياده سازي و پشتيباني سايت به نحوي كه كاربران در كمترين مدت زماني و به ساده ترين نحو ممكن بتوانند به كالاي مورد نظر خود دسترسي پيدا كنند در رونق تجارت سايت نقش به سزايي را ايفا ميكند.
روش كنترل چنين سايتهايي عموما بصورت توزيع شده است . در اين روش معمولا به ازاء هر گروه از كالاها كنترل پانل ويژه آن گروه از محصولات وجود دارد كه با آدرس خاص خود قابل دستيابي بوده و افراد خاص با داشتن كلمه و رمز عبور ويژه توانايي دسترسي به امكانات كنترل پانل در سطوح مختلف را دارا ميباشند.
در سطح بالاتري نسبت به اين كنترل پانلها ، يك كنترل پانل كلي با قابليتهاي بيشتر نظير تعريف كاربران كنترل پانلها و امكان حسابداري كلي در اختيار گروه متولي سايت قرار ميگيرد . به اين ترتيب علاوه بر اينكه حجم كار بصورت توزيع شده بين گروههاي مختلف تقسيم ميشود، امكان رديابي و بررسي كليه رويدادها نيز از طريق كنترل پانل اصلي وجود دارد.
1403/9/2 - مارکت فایل