پیش فاکتور دریافت فایل
نظریه های یادگیری در روانشناسی
8747
14,000 تومان
.zip
722 کیلوبایت
توضیحات:
تعريف آموزش :
-          آموزش از پيش تعيين شده است
-          به منظور يادگيري بين دانش آموز و معلم صورت مي گيرد
-          همراه با كنش متقابل است
-          آموزش ابزاري براي يادگيري است
-          آموزش بعد بيروني دارد در حاليكه يادگيري جنبه دروني دارد
-          آموزش ممكن است به يادگيري نينجامدحافظه چیست؟
-          حافظه با يادگيري فرق دارد
-          حافظه عبارتست از ثبت نسبتا پايداري كه زيربناي يادگيري است
-          حافظه شامل پردازشهاي مختلفي است كه در زمان معيني ثبت مي شود
-          از نظر رفتار گرايان حافظه همان يادگيري است
-      از نظر روانشناسان شناختي ، حافظه با يادگيري فرق دارد چون متأثر از عوامل پردازشي است
تعریف رشد:
-          رشد تغييراتي پيوسته و منظم است كه در نتيجه گذشت زمان بوجود مي آيد.
-          رشد و يادگيري تأثير متقابل دارند
-          رشد زمينه يادگيري را فراهم مي كند و يادگيري هم منجر به رشد بهتري مي شود
-          يادگيري به تمرين وابسته است در حاليكه در رشد يا تأثير يادگيري وجود ندارد و يا تأثير آن كند است.

1403/1/31 - مارکت فایل