پیش فاکتور دریافت فایل
پاورپوینت بازاریابی و فروش حرفه ای
9799
6,000 تومان
.zip
3,073 کیلوبایت
توضیحات:

پاورپوینت بازاریابی و فروش حرفه ای


فرمت فایل : ppt

قابل ویرایش

تعداد اسلایدها :  62    اسلاید


فهرست مطالب:

تعریف مفاهیم اولیه در بازار

فلسفه های بازاریابی

آشنایی با تکنیک های مختلف بازاریابی

روانشناسي تبليغات

اصول و فنون مذاكره


بخشی از اسلایدها :

بازار:

هر محدوده ای که در آنجا نیازی ایجاد شده و به آن پاسخ داده شود.

بازاریابی:

فرآیندی اجتماعی و مدیریتی است که به وسیله آن افراد و گروهها نیازها و خواسته های خود را از طریق تولید و عرضه و مبادله کالاهای مفید و با ارزش با دیگران تأمین می کنند.

ابعاد تحلیلی مفهوم بازاریابی:

پیش بینی نیازها و خواسته ها که لازم است بازاریابان و مدیران بازاریابی برای پیش بینی خواسته های آنان و بررسی پتانسیل های بازار انجام دهند .

مدیریت نیازها و خواسته ها که شامل:

ایجاد انگیزه: تشویق مشتریان و ایجاد علاقه به محصولات شرکت.

تسهیلات: آسان سازی فرایند خرید.

کنترل و نظارت: ایجاد هماهنگی بین محصولات موجود و خواسته ها و نیازهای مشتریان.

مفهوم مشتری:

مشتریان ، همه افراد ، سازمان ها و صنایعی هستند که به کالا و خدمات نیاز دارند و توان پرداخت را نیز دارند و وظیفه یک شرکت ایجاد ارتباط و انگیزه در آنها می باشد به صورتی که  با شرکت و نام و محصول آشنا بشوند و نسبت به رقبا شرکت را ترجیح دهند و در نهایت محصول آن شرکت را خریداری نمایند .

تفاوتهای بازاریابی سنتی و پارتیزانی :

بازاریابی سنتی : سرمایه گذاری پول یا سرمایه در فرآیند بازاریابی

بازاریابی پارتیزانی : سرمایه گذاری اولیه باید زمان، انرژی و تصویر سازی ذهنی باشد.

بازاریابی سنتی :اندازه گیری انجام بهینه کار از طریق فروش

بازاریابی پارتیزانی :سنجش میزان سود

بازاریابی سنتی : بر مبنای تجربه و قضاوت

بازاریابی پارتیزانی :بر مبنای علم روانشناسی

بازاریابی سنتی : رشد بازاریابی به طور خطی از طریق افزودن مشتریان

بازاریابی پارتیزانی :رشد بازاریابی به شکل هندسی

بازاريابي ويروسي چيست؟

بازاريابي ويروسي با:

 تبديل شبكه اينترنتي مشتريان و مشتركان به ماشين عظيمي كه خبرها را دهان به دهان پخش مي كنند، شركت را در معرض ديد همه قرار مي دهد.

 پيام تبليغي يك شركت با استفاده از ترغيب مشتريان به معرفي آن شركت به دوستان و آشنايان مي‌تواند به طور چشمگيري افزايش يابد.

در واقع شركت از مشتريان خود براي انجام كار استفاده مي كند و مشتري با هر بار استفاده‌، بي اختيار فروشنده محصول شركت مي‌شود.

سه راهکار روانى در پيامها و تبليغات براى فروش:

راهکار شماره 1: الگوهاى ذهنى مخاطب را به هم بريزيد.

راهکار شماره 2: روى مشکل مشتريان تمرکز کنيد.

راهکار شماره 3: يک تصوير ذهنى براى مشترى ايجاد کنيد.


1403/2/7 - مارکت فایل