کارمزد صفر فروش در مارکت فایل

کاربران محترم مارکت فایل سلام، امروز برای اولین بار قراره به صورت عمومی و در قالب این نوشته در خصوص ماجرای صفر درصدی کارمزد مارکت فایل برای فروش فایل صحبت کنیم.

همانطور که پیش بینی میشد، طبق بررسی هایی که از چندین کاربر تازه وارد به مارکت فایل انجام شده بود بیشتر آنها از اینکه مارکت فایل برای فروش فایل کارمزدی دریافت نمی کنه با خود شک و تردید داشتند که شاید واقعا سایتی در خور توجه نیست و شاید حتی قرار است بعد از اینکه جزو سایتهای  برتر ایران شد کارمزدش را بالا بکشد و هزار اما و اگر دیگر!!!!

در جواب قطعی همه ی شایدهایی که این دوستان در ذهن خود داشتند فقط می توانیم بگوییم: “تصورتان راجع به مارکت فایل کاملاً اشتباه است!”

حال واقعاً مارکت فایل چرا بر خلاف همه سایت های فروش فایل کارمزدی برای فروش نمی گیرد؟؟

همانطور که همه ما میدانیم طبق سیاست های ما نسبت یا سهم فروش فایل در مارکت فایل به شکل زیر است:

- به طور مستقیم 80 درصد از فروش فایل برای فروشنده بعد از هر خرید موفق منظور می شود. و 20 درصد مابقی که کل آن متعلق به بازایاب می باشد کل ماجرای خاص مارکت فایل است 🙂

خب ما متوجه شدیم که 80 درصد برای فروشنده، 20 درصد برای بازاریاب و 0 درصد برای مارکت فایل از هر فروش است. اما شاید این سوال برای شما پیش بیاید که اصلا چرا مارکت فایل در جایی که منفعتی برای خودش ندارد باید اقدام به ایجاد چنین سایتی بکند و هزینه های سنگین نگهداری و پشتیبانی سایت را بدهد؟؟؟

در جواب دوستانی که این سوال در ذهنشان ایجاد شده باید بگویم نگران مارکت فایل نباشید 🙂 برای مارکت فایل برنامه دیگری برای کسب درآمد تعریف شده است.

اصل ماجرای کارمزد صفر درصدی مارکت فایل :

کل بحث و ماجرای مارکت فایل بر سر 20 درصد بازاریابی فایل است. قبل از اینکه توضیح بیشتری بدهیم درباره انواع بازاریاب صحبت میکنیم. در مارکت فایل سه نوع فروش فایل داریم:

فروش شماره یک: فروشی که توسط ناشر فایل، بازاریابی شده و موجب فروش گردیده است. (سهم: 20 درصد بازاریابی + 80 درصد فروش فایل = دریافت 100 درصد مبلغ فایل برای ناشر فایل)

فروش شماره دو: فروشی که توسط بازاریاب شخص ثالث، برای فایل دیگر کاربران انجام شده است. (سهم: فقط 20 درصد برای بازاریاب و 80 درصد برای ناشر فایل)

فروش شماره سه: فروشی که بدون هیچ بازاریابی انجام شده و از طریق موتورهای جستجو یا به صورت مستقیم از خود سایت معرفی شده است! (در این مورد بازاریاب این فایل “سایت مارکت فایل” محسوب شده و 20 درصد حق بازاریابی برای مارکت فایل خواهد بود)

برنامه انحصاری مارکت فایل برای کارمزد ها، هم به سود فروشنده فایل و هم به سود مارکت فایل است!

این یک معامله دو سر برد می باشد.

اگر هنوز هم در این مورد سوال یا ابهامی دارید، می توانید از طریق ارسال پیام و یا تیکت با ما در ارتباط باشید. در اسرع وقت و با افتخار پاسخگوی شما خواهیم بود.